Test-Aankoop en Deminor: nieuwe open brief aan Fortis nl

Sinds de operatie van 26 juni hult Fortis zich in een stilzwijgen ondanks de aanhoudende vragen van de beleggers tot meer duidelijkheid. Test-Aankoop en Deminor namen eerder vandaag kennis van het persbericht waarin wordt gemeld dat de raad van bestuur van Fortis zal samenkomen op 11 juli.

Ondertussen werd via de pers vernomen dat de heer Jean-Paul Votron ontslag zou nemen. De eventuele beslissing van de heer Jean-Paul Votron om ontslag te nemen doet niets af aan de conclusie van Test-Aankoop en Deminor. Het beleid van Fortis is niet het beleid geweest van één persoon, maar wel van een directiecomité met de instemming en goedkeuring van de voltallige raad van bestuur.

Test-Aankoop en Deminor zien zich dan ook genoodzaakt om meer dan ooit aan te dringen op de bijeenroeping van een buitengewone aandeelhoudersvergadering.

Beide organisaties gaan er prat op de steun te genieten van meer dan 3000 privébeleggers. De mogelijkheid tot inschrijving blijft uiteraard bestaan voor Fortis-beleggers bij Test-Aankoop en Deminor.

Deminor

Geschreven op 10 juli 2008 door

Deminor

Deminor helps businesses and investors monetise legal claims.

Verder lezen

Nieuwsbrief

Cliënten van Deminor spannen rechtszaak aan tegen Volkswagen AG naar aanleiding van Dieselschandaal

Op 16 september 2016 lanceerde een groep beleggers die door Deminor geadviseerd en ondersteund wordt een procedure tegen Volkswagen AG voor de ...