Nieuws

Deminor presenteert haar 2017 jaaroverzicht met betrekking tot collectieve acties buiten de VS

Deminor Recovery Services presenteert haar 2017 “Annual Review: Developments in non-US Securities Litigation”.

Al meer dan 10 jaar is Deminor een voorvechter waar het aankomt op de belangenbehartiging van private en institutionele investeerders in collectieve acties buiten de VS.  Evenals vorig jaar, zijn we verheugd om een aantal interessante gezichtspunten te delen met onze klanten en contacten die zien op dit snel evoluerende vakgebied.

Via het jaaroverzicht wensen wij bij te dragen aan een beter begrip van het complexe landschap van collectieve acties buiten de VS. Onze overtuiging is dat een beter begrip van de kansen en risico’s zal leiden tot een hogere bereidwilligheid van institutionele investeerders om deel te nemen aan collectieve acties, hogere schadevergoedingen voor onze klanten en, uiteindelijk, beter en meer verantwoord ondernemerschap.

Gelieve hier te klikken om het jaaroverzicht “Annual Review (2017): Developments in non-US Securities Litigation” te ontvangen.

Nieuws

Alle nieuws